حسین ریگی  مستندساز درباره پروژه جدیدترین پروژه خود گفت: این روزها در حال تصویربرداری مستندی هستیم که نگاهی به  اقوام ایرانی در روزهای عید دارد. این مستند قرار است در ۲۶ قسمت تولید شود و تاکنون ۱۳ قسمت آن را در جنوب، شرق و غرب کشور فیلمبرداری و آماده کرده‌ایم‌.

وی افزود: به دلیل اینکه این مستند در سراسر کشور تولید می‌شود و باتوجه به شیوع ویروس کرونا، ما ادامه این مستند را که قرار بود در شمال کشور تصویربرداری شود، متوقف کردیم.

ریگی با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی توضیح داد: به هر حال سلامتی بچه‌های گروه مهم است و هم اینکه سفر کردن یکی از علت‌های فراگیری ویروس کروناست، در نتیجه تصمیم گرفتیم فعلا کار را تا دو هفته دیگر که هوا گرم‌تر و شرایط مساعدتر می‌شود، ساخت این مستند را متوقف کنیم.

این مستندساز همچنین درباره پروژه جدید سینمایی خود خبر داد: پیش تولید پروژه جدید سینمایی‌ام به نام «لیپار» را در مرداد ماه امسال آغاز کرده بودم که به دلیل مشکلات مالی یکی از سرمایه‌گذاران، از گروه خارج شد و همین موضوع پروژه را به تاخیر انداخت و ساخت آن از سال ۹۸ به ۹۹ موکول شد.

ریگی در پایان تاکید کرد: برای ساخت «لیپار» ما در حال برنامه‌ریزی هستیم و پس از آنکه ویروس کرونا در کشور از بین رفت، در اردیبهشت سال آینده تصویربرداری آن را در چابهار شروع خواهیم کرد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.